18 August 2014

Beautiful August

Buna dragilor! Astazi o sa va vorbesc putin despre Shopping-ul online si despre ultima descoperire in materie de siteuri. In principiu stiti si voi care sunt site-urile mele preferate, majoritatea nu sunt din Ro si de pe care comand regulat, nu mai este nevoie de alte "bla, bla-uri" plictisitoare.
Insa de curand, am descoperit am descoperit un site, ce este drept, destul de micut momentan, insa produsele pe care le gasiti sunt absolut superbe si extrem de ieftine. Si cand spun ieftin ca sa nu credeti ca exagerez, ma refer la preturi pana in 50 lei?!?!?!?!?! Bine ca sa fiu si corecta, sunt foarte multe reduceri...dar mai conteaza?

Eu am ales sa imi comand aceasta rochie rosie, fiindca stiti deja de pasiunea mea pentru aceaasta culoare, insa o puteti gasi in mai multe variante la fel de dragute: pe crem, negru, floral si de asemenea pe black and white dots ♥ si fiindca nu m-am putut abtine, am optat si pentru o salopeta, pe care cred ca o sa o vedeti mai spre toamna :D

Daca v-am starit curiozitatea, vreau sa stiu si care sunt parerile voastre!!
Sper ca v-am oferit un bun hint :D

Kisses,Manuella ♥

Tinuta este compusa din:
Rochie: HiFashion
Geanta: Dasha
Sandale: Don`t judge dar am uitat denumirea site-ului :D







6 comments:

  1. Te invit la un concurs simpatic.
    CASTIGA O GEANTA HANDMADE sau unul dintre cele doua premii. Mai multe detalii pe link-ul de mai jos.
    Va multumesc!!!
    http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/concurs-cu-premii-de-suflet.html

    ReplyDelete
  2. im loving this outfit!

    aboutacloset.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, me too ♥ Is perfect for the summer days

      Delete
  3. Red is your color ! iti vine de minune ;)

    te pup

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)